0.00zł




















Reklamacje
Co robić gdy towar doszedł uszkodzony?

Choć 99% przesyłek dociera do adresata w całości to należy pamiętać, że wysyłany przez nas Towar to w większości szkło i może dojść do uszkodzenia w transporcie.

W takiej sytuacji nigdy nie zostawiamy klienta sam na sam z problemem.

UWAGA!
Pierwszy etap procesu reklamacyjnego w przypadku uszkodzenia towaru należy do klienta.
W momencie odbierania przesyłki koniecznie należy ją rozpakowac w obecności kuriera! W przeciwnym razie jeśli towar dotrze uszkodzony i zajdzie konieczność reklamowania przesyłki firma kurierska stwierdzi iż nie jest w stanie określić czy szkoda powstała podczas transportu czy już w domu klienta i reklamacja zostanie odrzucona!

- Jeśli towar okaże się uszkodzony należy poprosić kuriera o spisanie protokółu szkody. Protokół szkody jest to dokument opisujący opakowanie, zawartość, towar oraz uszkodzenia.

- UWAGA! Szczególną uwagę należy zwrócić w jaki sposób został wypełniony protokół szkody! Podpisując protokół zgadzają się Państwo z jego treścią!
Szczególną uwagę należy zwrócić na zaznaczony rodzaj opakowania - kartonowe, nowe producenta, zabezpieczenie towaru - folia bąbelkowa, profile styropianowe (zgodnie z zawartością), wypełnienie wolnych przestrzeni, oznaczenia ostrzegawcze na opakowaniu - taśma ostrożnie szkło, oznaczenie góra/dół. - Wzór protokołu znajduje sie poniżej

- UWAGA! Przy nierzetelnym spisaniu protokołu szkody reklamacja nie zostanie uznana!

- Posiadając protokół istnieją dwie drogi reklamacji. Pierwszą z nich jest domaganie się zwrotu poniesionych kosztów od firmy kurierskiej, druga drogą jest złożenie reklamacji w naszej firmie - w tym przypadku wysyłamy nowy towar a sami wnioskujemy o zwrot kosztów w firmie kurierskiej.

- Aby skorzystać z prawa do reklamacji w naszej firmie należy pobrać i podpisać Oświadczenie o zrzeknięciu się prawa do reklamacji na rzecz nadawcy. Oświadczenie to jest wymagane ponieważ to Państwo są właścicielami uszkodzonego towaru, nasza firma nie jest stroną w sprawie a zarazem nie ma prawa domagać się odszkodowania.

- Protokół szkody, oświadczenie oraz zdjęcia opakowania oraz uszkodzonego towaru należy przesłać na adres email: biuro@gramurek.pl



Do pobrania: Oświadczenie o zrzeknięciu się prawa do reklamacji na rzecz nadawcy



Wzór prawidłowo wypełnionego protokołu:



Jak zamawiać
Dostawa i płatność
Reklamacje
Kontakt